Stort tack för oss!

Nu har vi kommit in i en ny fas i livet, med lite mer vanlig vardag.
För min del så är jag nu helt frisk igen och har börjat jobba 75% och vara föräldrarledig 25%.
Ingela börjar jobba ca 70% och är föräldrarledig ca 30%
Jag kommer att lämna barnen på dagis varje vardag, och Ingela ansvarar för hämtningen.
Jag får nog erkänna att dom här två åren som nu har gått varit dom mest intensiva, händelserika, tuffa och underbara år jag varit med om, och jag är övertygad om att Ingela känner likadant.
Det har varit roligt att ha den här bloggen, och jag har förstått att många har följt vår vardag, men jag känner att den nu har fyllt sitt syfte.
Stort tack till alla, och lev väl!

Kommentarer
Postat av: Morfar

Kommer verkligen att sakna bloggen,
tyvärr har allt ett slut. Kram på er alla.

2012-09-06 @ 06:44:07
Postat av: Helena

Instämmer! Är så mysigt att kunna följa er som annars är så långt bort. Men vi får väl helt enkelt försöka bli bättre på att ringa varandra istället :)
Kram till er alla (och puss till min söta lilla guding)!

2012-09-07 @ 06:08:21
Postat av: christina

Ja vi kommer oxå sakna bloggen. Har varit in nästan varje dag för att läsa å se hur det går och hur ni har det. Kram från hela familjen Friberg

2012-09-08 @ 19:14:00
Postat av: Viola och Anders

Vi saknar också bloggen. Det har varit så roligt att läsa om er och även se fina bilder.

2012-09-11 @ 19:16:15
Postat av: Farmor Ulla

Hej på ER alla. Det har varit roligt att läsa bloggen, glad att få följa vardagen. med stora framsteg med barnen.saknar den. men ser framimot att vara barnvakt. kramar från farmor.

2012-09-15 @ 10:06:15
Postat av: Malin

Jättekul att fått följa er alla!
Härligt att se småfisarna som både äter och går själva nu :)
/ Malin

2012-11-20 @ 13:53:02
URL: http://malinedlund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0