Arbetsdag hemma

I dag hade vi Elisabeth som hjälpte oss med barnen. ( Hon kommer att jobba hos oss två dagar i månaden under april och maj).
Jag passade på att laga trillingvagnen. Det var ett hjul som måste bytas då lagren tagit slut.
Fick tag i ett hjul från en tvillingvagn som var ganska lika, och efter en del förändringar så lyckades jag få det på plats.
Sedan lagade jag en punktering på Elias cykel. Ingela passade på att städa i förrådet och göra ren Forden invändigt.
Mathilda och Elias hade friluftsdag och tillbringade dagen i slalombackarna i Vemdalen.

I kväll så är Ingela och Emilia på församlingsgården och tittar på när Elias och Mathilda uppträder med musikskolan.
Elias spelar keyboard och Mathilda sjunger.
Elmer, Marielle och jag är hemma och håller tummarna för att allt ska gå bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0