Nytt jobb!

Nu är det klart med mitt nya jobb!
Jag kommer att fortsätta den tjänst jag nu är på som VA-ingenjör, och släpper tjänsten som flygplatschef.
Har fått nya mål och prioriteringar i livet, och det här beslutet känns helt rätt.
Bara tråkigt att jag inte insåg det här tidigare, men bättre sent än aldrig...
Jag är placerad på lokalkontoret i Ytterhogdal fyra dagar i veckan, och i Sveg en dag i veckan.
Jag kommer att fortsätta att jobba två dagar i veckan t.om. sista augusti, och sedan jobba 75% efter att barnen skolats in på dagis i början på september.

Något helt annat: På kvällens paddeltur så såg jag fyra bävrar! Lite spännande, och lite skrämmande när man sitter i en liten kajak...

Kommentarer
Postat av: Helena

Grattis, vad härligt Per! Förstår att det känns fantastiskt skönt.



Häftigt med bävrarna!Här har de fått spränga en bäverdamm som orsakade översvämning. Blir intressant att se om det kommer att behövas igen. Har förstått att de är flitiga på att återuppbygga de som gått förlorat :)

2012-06-13 @ 22:06:56
Postat av: Farmor Ulla

Bra beslut Per. glad för din skull. kramar från mamma.

2012-06-14 @ 17:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0