Arbete

I går så började jag att arbeta igen.
Jag har gått tillbaka till VA-avdelningen och jobbar som VA-ingenjör under 2012.
Sedan får vi se hur det blir...

Jag har fått ett kontor på lokalkontoret här i Ytterhogdal, där jag kommer att jobba två dagar i veckan fram till sommaren.
( Ingela fortätter också att jobba två dagar i veckan fram till sommaren)

När trillingarna har börjat på dagis till hösten så kommer vi bägge att börja jobba mera.

Känns som en riktigt bra lösning, där jag både hinner med både arbetet och familjen.

Kommentarer
Postat av: Helena

Låter som en bra lösning. Kul att du känner dig bättre!

2012-02-02 @ 22:41:38
Postat av: Carina

Hej Per!

Vad skönt att höra att du mår bättre!

Vad glad jag blir för er skull!

Kram Carina

2012-02-03 @ 20:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0