Umeå

I fredags åkte Elias, jag och trillingarna till Umeå.
Per och Mathilda stannade hemma (Mathilda hade konfa-träff på söndagen).
Resan gick bra, men vi var trötta innan vi äntligen kom fram. Elias var jätteduktig på att roa barnen i baksätet!

På lördagen hälsade vi på Helena med familj i Hössjö. Det var dåligt väder, så vi stannade inomhus och trillingarna fick leka med tvilling-kusinernas leksaker. Elias och Isac hade också roligt tillsammans.

Elias och jag var på bio på kvällen- Hunger games. Den var ganska otäck, men bra.
Jag tycker nog att den borde ha varit från 15 år...

På söndagen hälsade vi på hos farmor. Vi tog med oss matstolarna, så att trillingarna kunde sitta med vid hennes bord och äta. Utan stolarna blir det svårt att hinna passa allt barnen kan dra ned.
När vi kom hem kom min kompis Åsa med sin son Max och hälsade på oss i mammas lägenhet. Det var så roligt att träffa dem.

Igår åkte vi hem och resan gick bättre än i fredags. Vi blev bjudna på lunch hos farmor Ulla i Sundsvall. Det var toppen att få göra ett stopp där och äta mat, byta blöjor och låta barnen röra på sig lite.

//Ingela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0