Mathilda och Elias

Igår åkte Per med Ljusdals OK till Södertälje för att delta i 25-manna (orienteringstävling).
Mathilda och Elias hjälper till med trillingarna och har fått ett "schema" över vilka timmar de ska hjälpa till.
Det är matning och lek med barnen som gäller. Allt har gått jättebra hittills!

Själv sov jag lite dåligt under natten. Det märks att man har barn i olika åldrar.
Elias drömde och  pratade i sömnen mitt i natten. Kanske var det Harry Potter filmen vi sett på kvällen?
Mathilda var på fritidsgården och jag tänkte kolla att hon kom hem i tid (23.00), men måste ha slumrat till.
Vaknade vid 23.50 och då var hon hemma och allt var OK.
Trillingarna sov ganska bra, var upp och stoppade om dem ett par gånger.

En natt med osammanhängande sömn, men det kändes rätt OK när jag vaknade i alla fall.

//Ingela


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0