Sjuka barn på farsdag...

I dag var det fars dag, och jag firades med tårta (som var kvar från dopet) och presenter.
Då pappa och Birgitta stannat kvar efter dopet, så blev även min pappa firad med tårta o present.
Sedan åkte dom hem till Stockholm igen.

Anna som har hjälp oss jättemycket, både inför dopet, och efter dopet, fick skjuts av Ingela till Kårböle, där hon åkte vidare med buss mot Uppsala.

Sedan dröjde det inte länge innan vi konstaterade att Elmer var sjuk.
Han har nu över 39 graders feber, och troligtvis så är även Marielle på väg att bli sjuk.
Bara att hoppas att alla barn som var med på dopet klarar sig från att bli smittad...

Det är nu tredje måndagen i rad som mitt måndagsbesök på "gamla jobbet" i Medborgarhuset går i stöpet.
( Tänkte nämligen bjuda alla gamla kollegor på "GIF-fika")
Nästa måndag så tar jag med mig trillingarna och åker dit vad som än händer!

//

Per


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0