Hade glömt att det är så i normalfallet

Idag har Per åkt till Sundsvall för att hälsa på farmor Ulla. Emilia och Elmer följde med och Marielle stannade hemma med mig.
Dessvärre krånglade minibussen hela vägen till Sundsvall och det var bara tur att de inte blev stående.
Nu är bussen inlämnad på service, så får vi hoppas att det är fixat till på torsdag då de åker hem igen.

Det har verkligen kännts konstigt att ha Marielle ensam hemma. Jag hade glömt hur det är att bara ha en knatte att ta hand om.
Plötsligt räcker händerna till och plötsligt förstår man vilken annorlunda situation Per och jag lever i och att det inte är konstigt att man är rejält trött emellanåt...

Ändå ska jag inte klaga. Jag tycker att det går bra med trillingarna, men vi har ju också vår hjälp Elisabeth att tacka för det. Hon är jätteduktig på att finnas där och avlasta oss.
 
Dessutom är ju Elmer, Marielle och Emilia världens finaste trillingar!

//Ingela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0