Träningspass o match

Emilia mår bättre för varje dag, och nu har hon dessutom passerat 2,5 kg.
Hon äter bra ur nappflaska igen, så snart tar dom nog bort sondslangen.

Känner mig som en fånge här i rummet. Får bara gå ut en timme om dagen för att handla mat o annat.
I dag passade jag på att köpa ett "träningsgummiband" för att träna med.
( Det har gått minst sagt dåligt med träningen på slutet )
Sedan tränade jag på rummet i en timme.
Det var mycket jobbigare än vad jag trodde! 
Får säkert träningsvärk i morgon...

Elias spelar årets första fotbollsmatch i dag.
Det är på bortaplan mot Sveg.
Vi håller tummarna för en seger!

... och i kväll ska Emilia och jag se Eric Saade ta sitt första steg mot seger...


Kommentarer
Postat av: Helena

Heja heja lillgumman! Du är allt en liten tuffing!

...och heja, heja Per, tänk att även du kan drabbas av träningsvärk :)



Stor kram från moster (och mormor som också vill vara med på hörn)

2011-05-12 @ 20:31:56
Postat av: Malin

Hihi.. tror du och Ingela kommer få springa runt och "träna" massor här framöver. Springa efter de tre små :)

Kul att följa er här!



Och skoj att du tittat in till mej Ingela! Kram på dej!



/ Malin

2011-05-13 @ 06:52:46
URL: http://malinedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0