"Skiftbyte"

Allt fortsätter att gå åt rätt håll för Emilia.
Vi har inte fått något resultat från blododlingen, men infektionen kommer troligtvis från en blodförgiftning.
Hon är väldigt lös i magen av antibiotikan, så det har blivit många blöjbyten...
( Det var en tuff natt med många och långa utbrott från lilltösen.)

Hon är nu så frisk att vi får låna barnvagn och ta promenader ute, så jag hoppas att vädret blir bättre igen.
Läkarna säger att vi troligtvis får åka hem efter avslutat behandling på söndag.

Ingela är på väg upp för att byta av mig, och jag kommer upp på söndag igen och hämtar dom.
Det har gått bra att vara här, men det ska bli skönt att komma hem igen...

Kommentarer
Postat av: Morfar

Det är så skönt att läsa det du skriver. Krama henne lite från mig.

2011-05-13 @ 18:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0