Pappadagar

Under tiden på sjukhuset har Ingela och jag haft "vård av barn", och nu kommer en period med 30 ( 3x10) pappadagar för mig. 
I dag är min första pappadag.
Därefter blir det föräldrarledighet blandat med semester och lite arbete.

Jag planerar att vara hemma till och med februari nästa år.
Under den perioden kommer jag att jobba ca 20%
Det blir nog mest telefonmöten och annat från hemmet, men vissa möten kommer jag att vara med på i Sveg.
I dag var jag med på mitt andra telefonmöte, och jag känner att jag vill säga " det fixar jag", men jag har lyckats hålla mig än så länge.

Ingela siktar på att vara hemma i drygt 1,5 år...

Min mamma har åkt hem till Sundsvall igen. Hon har inte bara hjälpt oss med Elias och katter, utan även avfrostat frysar, tvättat kläder och gjort fint i trädgården.
Vi är mycket tacksamma för all hjälp!

Elias har börjat cykla till och från skolan, vilket underlättar mycket för oss...

Kommentarer
Postat av: Carina

Bra Per! Kom ihåg att våga säga nej!

2011-05-03 @ 16:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0