Främmande

Var uppe till kl. 05.30 innan vi alla somnade.
(Marielle kräktes några gånger, och jag tror att jag kanske ger henne lite för mycket mat.)
Sedan var det dags för matning igen kl 09, så det vart inte så mycket till sömn i natt.
Till råga på allt så är Light kräksjuk, så jag var upp och släppte ut henne flera gånger under morgontimmarna.

Rolle och Jessica ( Ingela storasyster) med barn kom och hälsade på.
Fick be dom köpa med sig fikabröd från ICA.
Jag var kanske inte den trevligaste värden...
Rolle har köpt Skodan av oss, och han passar på att köra hem den i dag.

I kväll kommer Emilia och Ingela hem igen.
Dom får åka taxi hem, och det känns skönt att slippa åka och hämta dom.

Helgen avslutas med ett VM-guld för Tre Kronor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0