Födelsedag o magknip...

Vilken dag!

Först så tog jag reda på hur EU-ansökan för flygplatsen hade gått.
- Och den hade beviljats!!
Nu kommer det att hända saker på Härjedalen Sveg Airport vill jag lova!

Då alla däcken till Forden har haft sin bästa tid, så dubbade jag av vinterdäcken för att kunna använda dom under sommaren. 

Sedan firade Ingela och Elias min 30-års dag med kaffe o presenter.

Därefter följde Light med på en 7,5 km löptur, och jag kom då till insikt att jag nog är äldre än vad jag tror...

På kvällen åkte Ingela till sitt jobb, där det var nyinvigning med middag o annat.

Elias, Elmer o jag tänkte passa på att ha en killkväll med film o fredagsmys, men småflickorna ville annat!
Det var magknip med nya skrikrekord i både ljudstyrka och uthållighet...

Nu är det nästan skönt att dagen håller på att gå mot sitt slut...


Kommentarer
Postat av: Helena

Grattis igen 30-åringen :)



Jaha så skriken har kommit nu? Minns ni att jag tyckte att de var så lugna, inget skrik och inget magknip. Men den som väntar på nåt gott(?)...



Själv har jag åter igen kommit till insikt att det här med att ha flera små barn samtidigt är helt fantastiskt...så länge de är friska vill säga. Magsjukan har dragit förbi och länge trodde jag att vi vuxna skulle klara oss men tji fick jag. Nu håller vi tummarna för att Andras ska få slippa undan.

Kram på er storfamiljen!



2011-05-21 @ 14:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0