Artikel och arbete...

I går var artikeln om stora familjen Lingensjö i Länstidningen.
Det var en liten bild på första sidan och nästan en hel sida i tidningen!
Känns lite märkligt... 

Jenny är fortfarande hemma med vård av barn, vilket ställde till med lite bekymmer.
Jag hade kallat till arbetsplatsträff på jobbet i dag, och Ingela skulle få jättejobbigt att sköta barnen själv.
Efter att ha bråkat lite med kommunen fixade dom en ersättare, så det löste sig till sist.
Så efter fyra timmars sömn i natt så bar det iväg till Sveg för mig...

Mötet gick bra, och det känns alltid lika roligt att komma till jobbet...
...och jag kan lova att det var skönt med en siesta när jag kom hem igen.

Elias är alltid snäll och hjälper till med matning o annat, och i dag fick han rycka in och hjälpa till.

Nu är Emilia och jag uppe, och dom andra i familjen sover gott.
Klockan elva är det åter dax för matning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0