Arbetet

Varje tisdag så har vi ledningsgruppsmöte på jobbet, och jag har varit med via telefon dom tre sista gångerna.
( Jag jobbar 20% fram till 120228)
Efter en bra natt med flera timmars sömn så bestämde jag mig för att åka till flygplatsen och vara med på plats.
Det var riktigt skönt att träffa kollegorna och sitta o småprata om vad som hänt på sistone.

På fredag får vi besked om flygplatsens EU-ansökan gällande marknadsföring och omfattande tillbyggnationer har beviljats.
Vi har lagt ner mycket tid på ansökan, och det är viktigt för flygets utveckling i Härjedalen att den antas.
Håll tummarna! 

På hemmafronten så har allt gått bra.
Det fungerar jättebra med Jenny, och vi hoppas verkligen att hon får fortsätta att hjälpa oss även när vi flyttat till Ytterhogdal. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0