Vättern runt...

I dag cyklade min träningskompis Vättern runt
Tanken var att jag också skulle vara med, men som ni vet, ödet ville annat.
Jag skulle aldrig byta bort mitt "nya liv", men måste erkänna  jag saknar dom där härliga träningspassen o tävlingarna.
Jag får i alla fall ihop mina tre träningspass i veckan, och känner mig trots allt i ganska bra form.
Tyvärr så får jag allt för många tillfällen att besöka köket när jag är hemma så mycket, vilket börjar synas.

Elias har också tränat bra i veckan.
Han var varit med på fotbollskola måndag till torsdag.

På onsdag har vi besiktning på vårat hus, och förhoppningsvis så är husaffären klar snart...

Sedan ska vi fira midsommar med Ingelas "extrasyster" Anna och min "extrasyster" Carina med familj...
Det kommer att bli sista firandet i Vemdalen...

Barnen växer och är mer vakna för varje natt som går.
Lovar att sätta in lite bilder inom några dagar...


Kommentarer
Postat av: Carina

Fira och fira? Vi firar och ni SOVER! :-)

Skall blir jätteroligt att få se hur stora de blivit nu! Kramar!

2011-06-19 @ 09:32:01
Postat av: Malin

Du ska nog vara glad att du får till 3 pass i veckan! Fantastiskt tycker jag ;)

2011-06-20 @ 13:28:28
URL: http://malinedlund.blogg.se/
Postat av: Dickan

Lite tråkigt att man inte har någon man kan slå längre! Vi får satsa på en gemensam tävling per år??

Typ någon tävling som liknar kanot&hoj eller höknatten!

2011-06-21 @ 17:18:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0