Trendbrott?

Nu är det andra natten i rad som barnen är vakna.
Fram till klockan sju så hade vi fått ungefär två timmars sömn.
Efter att Elias cyklat till skolan så sov resten av familjen fram till klockan elva.

Nu har vi skjutsat Elias till Ånge, där min mamma mötte upp och hämtade honom.
Mathilda har kommit hem över långhelgen.

I morgon börjar vi packa inför första flyttlassen till Ytterhogdal...

Hoppas att barnens nattvaka inte är ett trendbrott, och att vi får träffa John Blund före tolvslaget... 

Kommentarer
Postat av: Carina

Åååh vad tröttsamt! Jag minns att jag gick och lade mig senast 22 och Ingemar vyssjade kolikbarn fram till 01. Sedan klev han upp kl 07 och skickade iväg barn till skola och dagis - gav mig frukost på säng sedan sov vi till 12 åt frukost kl 14 (efter matning). Ändå hade vi bara fått sova totalt 5-6 timmar för det var sådant stök med matning och blöjbyten. Sedan kom de stora barnen hem och undrade hur vi haft det :-O Jag vet nästan hur ni har det och det är inte lätt - men glädjen kommer framöver... Nu när våra är tre år har de sån glädje av varandra (alltid en kompis) även om de kivas ganska ofta också... Kram på er!

2011-06-02 @ 22:39:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0