Långa turer

Nya tvillingvagnen är en riktig succé!
Jag tar med mig två av trillingarna som somnar ganska snabbt i vagnen samtidigt som jag får ett bra träningspass och Ingela får lite lugn o ro hemma.
I dag sprang jag en mil med barnen!

Vi har även gjort en annan långtur.
Vi har nämligen upptäckt ett nytt glesbygdsproblem.
I går när vi skulle köpa mat på Ica här i Ytterhogdal så var all barnmat slut.
Då åkte vi till Rätan för att handla, men det var samma sak där!
Efter att ha provat affären i Klövsjö med samma resultat så gav vi upp för dagen.
Det hela slutade med att jag fick åka in till Sveg och handla idag.
Totalt över 17 mil för att få tag i barnmat!

Tredje långturen har Elias gjort.
Han tog bussen till Ljusdal för att hälsa på sin kusin Alfred...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0