Full vecka...

Den här veckan har vi fått klara oss utan hjälp från kommunen.
Jenny jobbade sin sista vecka hos oss förra veckan, och vi hoppas att vi får lika bra hjälp här i Ytterhogdal i fortsättningen.
Emilia har varit orolig flera nätter i rad, så det är tur att Ingelas mamma, Linnea, har varit här och hjälp oss.

I torsdags så åkte hela familjen till Sundsvall.
Där hjälpte min mamma och Linnea oss att ta hand om Light, Elias, Emilia, Elmer och Marielle.
Jag och Ingela fick en heldag på IKEA, där vi bl.a. köpte en ny stor soffa.
Elias fick sedan stanna kvar hos min mamma när vi andra åkte hemåt igen...

Samma dag så kom Mathilda hem till Sverige igen från sin språkresa i England.
Hon verkar nöjd med resan, och åker nu direkt till Ö-vik där hon ska plocka jordgubbar i tre veckor. 

I går skrev vi under köpekontrakt och gjorde klart med försäljningen av vårat hus i Vemdalen.
Den 15:e augusti så har dom nya ägarna tillträde till huset.
Vi kommer nog aldrig att få bo lika fint igen, men nu måste det praktiska komma i första hand...

Just nu så bakar Linnea en jordgubbstårta, och Ingela har åkt till Vemdalen för att hämta lite saker som är kvar.
Sedan så åker jag till Ånge och möter upp Elias som kommer hem igen.

I kväll så får vi främmande av Ingelas lillasyster med familj...

Kommentarer
Postat av: Carina

Vad skönt att ni fick en heldag för er själva! Det var ni verkligen värda!

2011-07-16 @ 19:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0