Dop

Nu har vi bokat tid för dopet!
Det blir kl 15.00 den 12:e November i Ytterhogdals kyrka.

Kommentarer
Postat av: [email protected]

Toppen, då ska jag boka tåg imorgon!

Vi sover hos mamma och tar bilen till er den lördagen!

Ni anar inte vad vi längtar att träffa de tre som underverken, det är nedräkning nu!!

Ska vi ta med lakan?

Om ni inte fått någon tjej från kommunen så kommer vi ju extra lägligt! Freja och jag hjälper till med nattpassen från torsdag när vi kommer för jag förstår verkligen att det är vad ni önskar mest! Men jag måste få sova mån och tisdagnatt för att orka med Köpenhamnsmässan!

Det ska bli så himla kul att träffas och få se huset! Vi ses 15:25 i Ånge nästa torsdag!

Jag tar med träningsskor och räknar med långpromender med trillingvagnen.

Aftonbladets kamera är också med,jag kanske lyckas med de mest magiska bilderna!

Varm kram från faster och kusiner.

2011-07-21 @ 23:04:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0