Lucia

Igår var det luciafirande i skolan. Jag jobbade, så tyvärr hade jag inte möjlighet att gå dit och titta. Mathilda var tärna i luciatåget och de besökte skolan, kyrkan och äldreboendet i byn. Allt hade gått bra tyckte Mathilda.

Denna vecka har Elmer utvecklats mycket. Han fick två nya tänder i lördags i överkäken. Det var en gnällig dag kan jag säga. Till slut upptäckte jag de två tänderna, så att hans dåliga humör fick en förklaring.

Elmer har blivit så duktig på att sitta i matstolen och lära-gå-stolen de senaste dagarna. Han har legat långt efter tjejerna, men nu verkar han orka sitta längre stunder för varje dag.

På torsdag ska vi till Östersund och kontrollera hans huvudform och Emilias blåsljud på hjärtat.

//Ingela



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0