Umeå

Resan upp i går gick jättebra.
Vi stannade till hos min mamma i Sundsvall, där barnen fick äta o byta blöjor.
Vi var framme hos Ingelas mamma vid kl. 17.
I dag skjutsade jag Elias till färjan som går till Holmön.
Där ska han vara på träningsläger ( schack) under helgen.
Sedan åkte vi andra till Ingelas farmor.
Där visade Marielle sig från sin sämre sida, och grät mest hela tiden.
Emilia sov, och Elmer satt och tittade i taket.
Nu har småttingarna ätit middag, och bytt blöjor.
Linnea håller på att laga middag åt oss andra...
Jag och Ingela har hamnat i en trötthetsattack, och kämpar på för att inte somna...

Kommentarer
Postat av: [email protected]

Åh, vad jag saknar er alla!!! Jag önskar av hela mitt hjärta att jag kunde avlasta er lite med Marielle. Jag skulle satt henne mot knäna och gungat henne lugn, och inte brytt mig om att hon blev arg. Efter ett tag skulle hon insett att det inte var värt längre och kommit till ro. Hon har en vilja av stål, men det har jag också..

Det kändes så otroligt tomt när jag åkte från er och jag tänker på er hela tiden. Jag var helt uppfylld av kärlek och det var så fantastiskt att fått se dem skratta!

Jag förstår att ni är trötta, sömn är allt!!

Kom ihåg att det snart är dags för 4-månadersvällingen, då kanske de sover längre pass!

Stor kram

Ehva

2011-08-12 @ 17:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0