Motorcykeltur och små stockar...

I helgen som gick så passade Ingela på att ha sin "frihelg" från familjen.
Tidigt på lördagmorgonen så tog hon motorcykeln och for mot Uppsala och Anna.
Tyvärr så hamnade hon i ett riktigt regnväder, så resan var nog inte den roligaste hon har gjort.

Min mamma hjälpte mig med barnen, och Carina, Ingemar med barn hälsade på under lördagen.

Mamma stannade kvar tills på måndag, då Ingela kom hem.

Emilia har börjat vara lite bråkig på kvällarna, vilket även min mamma fick uppleva.
När dom väl har somnat i sina sängar, så sover dom som små stockar, och har flera nätter i rad hoppat över nattmatningen. - Riktigt skönt!

Jag har börjat jobba tre timmar om dagen.
Tyvärr så är arbetsbelastningen för alla på flygplatsen jättehög för tillfället, vilket gör att det känns frustrerande att inte kunna hjälpa till mera...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0