husaffärer och leenden

I går så var vi på banken och gjorde klart alla husaffärer.
Först så sålde vi vårat hus, och en timme senare gjorde vi klart med husaffären i Ytterhogdal.

Vi kommer att sakna det underbara läget som vi hade i Vemdalen, men känner redan nu av alla fördelar med ett stort hus i ett plan.
Dessutom så är Ytterhogdal en trevlig ort att bo i.

Under förra veckan så kom Elmer ikapp tjejerna i utvecklingen.
Från att vara knappt kontaktbar till att skratta och jollra hela tiden!
Han sover dock fortfarande mer än tjejerna, och har inte samma behov av närhet.

Tur att dom är olika.
Hade alla tre varit som Emilia, vaken mest hela tiden, och aldrig nöjd att vara ensam, så hade det varit riktigt jobbigt... 

Kommentarer
Postat av: [email protected]

Grattis!! Vad skönt att alla papper är påskrivna, jag är så glad för er skull!

Roligt att "min" lilla Elemer börjar vakna till liv och skrattar! Jag saknar er enormt mycket och tänker på er alla hela tiden!

I natt drömde jag om Marielle, vi var tillsammans och när jag kom på att måste lämna henne ifrån mig till er så grät jag.. ;)) Det är kärlek det!!



Vad skönt att det gick bra att flytta in dem till deras sängar, för det var verkligen krångligt att ta in ut stora vagnen hela tiden!



Jag längtar att träffas på dopet!

Jag bokar biljetter som jag sa, tur och retur till S-vall. Men skulle inga andra sova över hos er på lördagen så kan vi köpa samma biljetter som sist till S-vall från Ånge på söndagen!

Stor varm kram och pussa på alla!

Ehva

2011-08-18 @ 14:04:48
Postat av: papis

snygg blogg :D

2011-08-18 @ 14:49:19
URL: http://www.papis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0