För mycket på jobbet

Jag har börjat jobba lite mer nu, och från 1/9 så jobbar jag 15 timmar i veckan.
Tyvärr så har det varit på tok för mycket dom senaste två veckorna, med bl.a. nämndmöte, besök av regionförbundet, budgetarbete, problem med upphandling av flygtrafik, och personalärenden.
Detta har resulterat i för långa arbetsdagar och med en fru som inte varit helt nöjd...

Till råga på allt så har min mobiltelefon med bl.a. kalendern gått sönder.

Allt har gått bra, fast med mindre och mindre marginal och förberedelser... fram till i dag...

I dag blev det mer eller mindre kaos på jobbet när jag/ vi hade missat ett projekteringsmöte gällande byggnation av ny hangar på flygplatsen.
Vi (tack Jan!) kom på det 10 minuter innan alla inbjudna kom, och det gick som det gick...

Mina tankar går till Svante, en mycket god vän och en underbar kollega på jobbet, som lider svårt av cancer.
Kan bara konstatera att det inte finns någon rättvisa i världen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0