Ultraljud

Pigg och utvilad efter en natt hemma i Vemdalen så var jag åter på sjukhuset kl.09.
Läkarna hade tagit en del prover under natten, och tjejerna hade sovit dåligt, så Ingela var inte lika pigg.
Klockan 11 tog personalen bort värmebäddarna, så nu har vi klätt på barnen lite mera kläder.
Vi får ta tempen lite oftare, så att vi ser att dom klarar sig bra.

Emilia och jag fick åka ner till röntgen för att ta ultraljud på hennes njurar.
( Det är fortfarande blod i hennes urin)
Varken jag eller Emilia tyckte om det besöket.
Jag hoppas att det tar minst 20 år till nästa gång hon tar ultraljud...
Det är i alla fall roligt att hon nu väger mer än då hon föddes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0