Efter förlossningen...


Kommentarer
Postat av: Helena

GRATTIS!!! Vilken lycka! Ser fram emot att få prata med er när ni landat :-)



Många kramar från Helena med familj

2011-04-18 @ 12:48:43
Postat av: linnea

grattis

underbart fina barn

duktigt gjort

kram från mormor

2011-04-18 @ 12:49:29
Postat av: Viola o. Anders

Grattis till de söta barnen. Bra jobbat! Roligt att läsa om er i bloggen och tummen upp för Per som trots nybliven pappa lyckats ge oss info så snabbt.

(Light tittar på fotot av sin matte och viftar extra med svansen)

Kram till er allihop

2011-04-18 @ 13:20:17
Postat av: [email protected]

Åh, nu sitter jag med tårarna rinnande ner för kinden.. Glädjetårar! Jag har haft mobilen i min hand i åtta timmar från 8:00 till 16:00 och hoppat högt så fort den har låtit! Jag vågade ringa mamma en gång och vi peppade varandra! Nu visade det sig att bloggen inte visade de efterlängtade bilderna förren nu. 16:30 fick vi äntligen äntligen glädjas! Och vilken glädje sedan, fem fingrar och fem tår på de mest bedårande trillingarna. Jag är så lycklig att allt gått bra! Hoppas att Ingelas smärta snart känns bättre! STOR kram till er alla fem! Faster Ehva

2011-04-18 @ 16:43:30
Postat av: Thomas och Carina

Jättegrattis till er alla!

Jag blir så rörd så jag kan nästan inte skriva nåt...

Skönt att höra att det verkar ha gått så bra.

Otroligt att se alla tre på rad.

Dom vet inte vilken tur dom har som fått er till föräldrar.

Hälsningar från

Carina och Thomas

2011-04-18 @ 17:57:29
Postat av: Morfar

Grattis till er alla. Helena ringde mig vid ett och meddelade det hela. Många kramar från oss och hoppas att Ingela mår bättre snart.

2011-04-18 @ 19:16:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0